NOTICE:
PADA 25 JULAI- 2 OGOS 2014, PIHAK KAMI TIDAK MELAKUKAN POSTAGE.
NEXT POSTAGE ADALAH HARI AHAD 3 OGOS 2014.
HARAP MAKLUM

KAMI DI AIRINALZEHRA.MY & AIRINZEHRA.COM
MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.
MOHON MAAF SEKIRANYA ADA KESILAPAN DARI KAMI
--------------------------------
MENJUAL ORIGINAL PRODUK SAHAJA.
100% ORIGINAL.
PEMULANGAN WANG 2X GANDA JIKA TERBUKTI TIDAK ORIGINAL
www.airinalzehra.my

SABUN ALPHA ARBUTIN SOAP

SABUN ALPHA ARBUTIN SOAP
70g

HARGA PROMOSI: RM20/RM25 (SS)

UNTUK YANG BERMINAT MEMBELI BOLEH HUBUNGI KAMI :
013-6247945/013-9157628
 (SMS/WHATSAPP SAHAJA. NO CALL)
EMEL: airinalzehra@gmail.com
--------------------------------------
 
 Sabun Alpha Arbutin Ladbee produk dari Thailand yang sedang laris dan hangat di pasaran. Sabun Alpha Arbutin ini dapat membantu menghalang tirosinase enzim yang bertindak balas dengan melanin di dalam kulit. 

Apa tu Tirosinase Enzyme?
Tirosinase Enzyme nih bertindak balas dengan Melanin dalam kulit... Ia berfungsi untuk mengurangkan parut dan menjadikan kulit putih secara semulajadi. ALPHA ARBUTIN SOAP ini juga membantu menghalang proses pengeluaran melanin yang berlebihan yang boleh menyebabkan terjadinya jeragat. 

Bau Sabun Alpha Arbutin Aroma Fruity yang wangi

Sabun Alpha Arbutin Ladbee juga berfungsi mengurangkan parut dan menjadikan kulit putih secara semulajadi. Sabun Alpha Arbutin ini juga membantu menghalang proses pengeluaran melanin yang berlebihan yang boleh menyebabkan terjadinya jeragat. Saiz seketul 70g.

Kelebihan Sabun Alpha Arbutin : 
  • Dapat memudarkan & menghilangkan Pigmentasi , Bintik Hitam , Jerawat , serta Jeragat di Wajah / Badan
  • Dapat menggantikan sel kulit lama kepada sel kulit baru
  • Menjadikan kulit semakin lembap
  • Di formulasikan dari SWITZERLAND & Lulus FDA di Thailand
  • Sangat EFFECTIVE untuk mendapatkan Kulit yang Cerah berseri & akan sekatakan Tona Kulit
  • Menjadikan kulit licin dan gebu
  • Boleh digunakan pada Wajah & Badan
  • Selamat digunakan & Tiada Side Effect
  • Effect yang akan Memuaskan Hati & ianya Kekal
  • Mampu menjadikan kulit semakin sekata dalam masa 7 hari dengan penggunaan secara konsisten

 
Kelebihan Tambahan Sabun Alpha Arbutin:
  • Efektif untuk menghilangkan bintik2 hitam, bekas luka dan jerawat.Dipakai untuk badan dan wajah.
  • Sangat efektif untuk pemutihan kulit.
  • Hasil yg sangat memuaskan dan kekal.
  • Memudarkan dan menghilangkan pigmentasi dan bintik hitam pada wajah.
  • Meratakan tona warna kulit.
  • Lulus FDA di Thailand.
  • Selamat digunakan, tiada kesan sampingan

CARA PENGGUNAAN
Macam guna sabun mandi biasa & sabun muka,biarkan beberapa minit kemudian basuh.
Hasilnya kulit jadi lebih putih dan cerah, noda hitam dan bekas luka akan menghilang.


SABUN ALPHA ARBUTIN SOAP
70g

HARGA PROMOSI: RM20/RM25 (SS)

UNTUK YANG BERMINAT MEMBELI BOLEH HUBUNGI KAMI :
013-6247945/013-9157628
 (SMS/WHATSAPP SAHAJA. NO CALL)
EMEL: airinalzehra@gmail.com
-------------------
TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU
KLIK DISINI
-------------------
0 comments

RANGKAIAN PRODUK DARI JANNA LAWWA

RANGKAIAN PRODUK JANNA LAWWA
  • PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA 35G RM75/RM80 (SS)
  • GLUTA MULTIVITAMIN CLEANSER JANNA LAWWA 120ML  RM50/RM55 (SS)
  • GLUTA MULTIVITAMIN (DAY CREAM) 20GM RM75/RM80 (SS)
  • GLUTA MULTIVITAMIN (NIGHT CREAM) 20GM RM75/RM80 (SS)
  • GLUTA MULTIVITAMIN BODY LOTION (200G) RM75/RM80 (SS)
  • BABY SOFT FEET CREAM (30GM) RM75/RM80 (SS)
  • ICE CREAM SOAP FACE & BODY PATI IBU PUTIH (200ML) RM75/RM80 (SS)
  • SKINTINTED PATI IBUPUTIH JANNALAWWA (30G) RM75/RM80 (SS)
  • GLUTA KOJIC SERUM JANNA LAWWA 200ML RM75/RM80 (SS)
HARGA ADALAH PROMOSI DARI KAMI DAN TERMASUK POS


UNTUK YANG BERMINAT MEMBELI BOLEH HUBUNGI KAMI :
013-9157628/013-6247945 (SMS/WHATSAPP SAHAJA. NO CALL)
EMEL: airinalzehra@gmail.com
----------------------------------------
Gluta Multivitamin Cleanser Janna Lawwa 
120ml
Gluta Multivitamin Cleanser Janna Lawwa mengandungi vitamin A, C, E dan multivitamin sertanya collagen yang memberi kesan terbaik untuk kulit. Gluta Mutivitamin Cleanser dapat mengatasi masalah bekas jerawat, parut, jeragat kedutan disamping memberi kesegaran dan memutihkan kulit wajah.
Khasiat Gluta Multivitamin Cleanser Janna Lawwa

Menanggalkan kotoran, minyak berlebihan dan sel kulit mati.
Menghalus dan menyegarkan kulit.
Untuk menghilangkan jeragat, jerawat, bintik-bintik hitam dan parut.
Sesuai untuk menjaga kelembapan kulit wajah.

Cara Guna Gluta Multivitamin Cleanser Janna Lawwa

Basahkan muka dengan sedikit air.
Kemudian titikan dengan jari sedikit ke dahi, hidung, pipi, dagu.
Gosok perlahan-lahan di tempat tersebut sehingga serata.
Bilas buihan pencuci dengan air sehingga muka terasa bersih.


GLUTA MULTIVITAMIN (DAY CREAM) 20gm
GLUTA MULTIVITAMIN (NIGHT CREAM) 20gm
FUNGSI :
Menaturalkan kulit yang nipis, sunburn, seperti kulit gelap akibat terdedah kepada cahaya matahari yang lama sambil merawat kulit yang rosak. 
Mengawal pelepasan lebihan minyak kulit untuk mengurangkan ketidakselesaan, kemerahan dan iritasi pada kulit wajah dan badan. 
Satu produk yang memberi rasa kulit yang mesra dan selamat.
CARA GUNA :
Day Cream - digunakan selepas mencuci muka dengan GLUTA MULTIVITAMIN (CLEANSER) di waktu siang hari.
Night Cream - digunakan selepas mencuci muka dengan GLUTA MULTIVITAMIN (CLEANSER) di waktu malam hari.

GLUTA MULTIVITAMIN BODY LOTION (200g)
KANDUNGAN :
- L-Glutathione
- Tranexamic Acid
- Kojic Acid
- Multivitamin
- Vitamin A, C dan E
- Alpha Arbutin
- Pearl
- Collagen
- Grape Acid

KHASIAT :
- Lebih dari sekadar losyen pemutih biasa
- Menyuburkan dan melindungi kulit anda dari radikal bebas
- Mempunyai ejen anti-oksida yang tinggi
- Anti penuaan untuk tampak awet muda
- Mempunyai perlindungan UVA/UVB SPF88++ yang melindungi kulit anda dari kerosakan sinar matahari

CARA GUNA :
- Sapu di seluruh badan selepas mandi
- Gunakan dengan kerap
- Untuk hasil yang maksima, gunakan ia bersama Pati Ibu Putih Janna Lawwa setiap hari. Anda pasti akan teruja dengan perubahannya.

BABY SOFT FEET CREAM (30gm)

Baby Soft Feet Cream Janna Lawwa merupakan produk keluaran Janna Lawwa yang dijamin selamat digunakan tanpa kesan negatif. sesuai untuk anda yang ingin mencantikkan tumit yang pecah hanya dengan sapuan

KHASIAT :
Untuk mengatasi kulit tangan, kaki, siku, buku lali, tumit pecah-pecah, kulit kering, kulit kasar-kasar, bersisik, berkerutu, kuku tidak bersinar.

CARA GUNA :
Sapu dibahagian yang berkenaan.



ICE CREAM SOAP FACE & BODY PATI IBU PUTIH (200ml)
ICE CREAM ini BUKAN SEBARANG ICE CREAM.. ice cream soap ini merupakan sabun untuk muka dan badan.Sesuai untuk semua jenis kulit dan peringkat umur. Kandungannya yang merupakan pati ibu putih dan multivitamin bertindak membersihkan kulit muka dan badan secara lembut dan mendalam sehingga ke liang roma agar kulit dapat bernafas dengan sempurna dan kembali sihat tanpa menyingkirkan lapisan perlindungan kulit yang semula jadi. Mengangkat sel kulit mati serta bertindak merawat dan memperbaiki kulit parut, jeragat, jerawat, kulit kusan, tidak sekata, bintik hitam dan putih, celahan hitam di paha dan ketiak. Membantu membentuk wajah V. Memberi vitamin dan mineral pada kulit.
Penggunaan setiap hari membantu memberi kelembutan, kegebuan dan memutihkan kulit secara kekal dan selamat.
Icecream Soap bukan setakat boleh dijadikan sebagai mandian harian, ianya boleh dijadikan sebagai masker untuk kulit.

Apa yang paling penting produk ini tidak mengandungi bahan berbahaya dan diiluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

SKINTINTED PATI IBUPUTIH JANNALAWWA (30g)
Perubahan yang boley dirasai setelah mggunakan skintinted ni ialah JERAWAT KECUT DAN BGKAK JERAWAT MAKIN BKURANGAN..PORI RASA BERSIH DAN FRESH SERTA MENGURANGKAN SAIZ PORI YG TBUKA.. KULIT JUGA MAKIN CERAH sbb sel kulit mati dah bkurangan..yg paling BEST BLE PAKAI..BYK BLACHEAD KELUAR BILE PICIT!! Sesiapa yg kulit SENCTIF /MUDAH SUNBURN boley freshkan kulit dgn skintinted ni..LEMBUT DAN BALANCE JER RASA MUKA bak sutera Nak lagi best n kesan bganda ganda ley apply bersama dgn pati ibu putih by jannalawwa!
Cara pakai: Lepas cuci muka dgn ice cream soap..apply pati ibu putih by jannalawwa then apply skintinted. .sok pagi ley cuci muka.boley guna daily tau.. Jangan risau sbb SEMUA PRODUCT JANNALAWWA MENDAPAT KELULUSAN KEMENTERIAN KESIHATAN


GLUTA KOJIC SERUM JANNA LAWWA 200ML

Gluta Kojic Serum Janna Lawwa mengandungi vitamin A, C, E, Collagen, Pearl, Kojic Acid, Glutathione, Mutivitamin dan Apha Arbutin yang dapat memberi kesan terbaik untuk kulit. Gluta Kojic Serum Janna Lawwa dikeluarkan oleh kilang bertaraf GMP.

KHASIAT GLUTA KOJIC SERUM JANNA LAWWA

Mengurangkan garis kedutan.
Memudarkan parut.
Mencerahkan kulit wajah.
Memberi kesan awet muda.
Menghaluskan pori dan kulit.

KANDUNGAN GLUTA KOJIC JANNA LAWWA
L-Glutathione.
Tranexamild Acid.
Kojic Acid.
Multivitamin.
Vitamin A, C, E
Alpha Arbutin
Pearl.
Collagen.

CARA GUNA GLUTA KOJIC SERUM
Sapu dan ratakan pada seluruh badan.
Untuk keberkesanan gunakan bersama Pati Ibu Putih.
----------------------------------------
RANGKAIAN PRODUK JANNA LAWWA
  • PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA 35G RM75/RM80 (SS)
  • GLUTA MULTIVITAMIN CLEANSER JANNA LAWWA 120ML  RM50/RM55 (SS)
  • GLUTA MULTIVITAMIN (DAY CREAM) 20GM RM75/RM80 (SS)
  • GLUTA MULTIVITAMIN (NIGHT CREAM) 20GM RM75/RM80 (SS)
  • GLUTA MULTIVITAMIN BODY LOTION (200G) RM75/RM80 (SS)
  • BABY SOFT FEET CREAM (30GM) RM75/RM80 (SS)
  • ICE CREAM SOAP FACE & BODY PATI IBU PUTIH (200ML) RM75/RM80 (SS)
  • SKINTINTED PATI IBUPUTIH JANNALAWWA (30G) RM75/RM80 (SS)
  • GLUTA KOJIC SERUM JANNA LAWWA 200ML RM75/RM80 (SS)
HARGA ADALAH PROMOSI DARI KAMI DAN TERMASUK POS


UNTUK YANG BERMINAT MEMBELI BOLEH HUBUNGI KAMI :
013-9157628/013-6247945 (SMS/WHATSAPP SAHAJA. NO CALL)
EMEL: airinalzehra@gmail.com

-------------------
TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU
KLIK DISINI
-------------------
0 comments

SURE KENCANG - SERUM UNTUK PAYUDARA MENAWAN

SURE KENCANG
BREAST SERUM

Sebotol 50ml 
No.KKM NOT140402741K

HARGA
 RM 73 SS / RM 79 SS

HARGA PROMOSI
 RM 70 SS / RM 75 SS
FREE POSTAGE

UNTUK YANG BERMINAT MEMBELI BOLEH HUBUNGI KAMI :
013-9157628/013-6247945 (SMS/WHATSAPP SAHAJA. NO CALL)
EMEL: airinalzehra@gmail.com

SURE KENCANG
Serum Wangi Berbau Rose
MUDAH DIGUNAKAN DAN TIDAK MELEKIT 
Hanya spray dan urut payudara terus anjal  

RAHSIA PAYUDARA MONTOK SECARA SEMULAJADI
KESAN SEAWAL 1 MINGGU
TIADA KESAN SAMPINGAN
JIKA anda seorang wanita pastinya akan dikaitkan dengan rupa paras, 
bentuk badan dan juga saiz payudara anda . Namun jika anda mempunyai
saiz payudara kecil menyebabkan wanita akan merasa rendah diri dan
kurang berkeyakinan. Sebut nama lelaki, mana yang tidak suka kepada 
bahagian payudara wanita. Kaum Adam ini mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. 
"Payudara (buah dada) mestilah “MANTAP, PEJAL DAN MENAWAN" 
barulah lelaki akan tewas dengan anda.

Payudara merupakan aset paling berharga bagi wanita. Namun tak semua wanita memiliki bentuk payudara yang diidam-idamkan. Saiz payudara wanita bergantung kepada beberapa faktor iaitu kadar penghasilan hormon ketika payudara sedang membesar, cara pemakanan, vitamin, tekanan, senaman dan gaya hidup. Potensi payudara seseorang wanita itu tidak membesar juga amat besar.

SURE KENCANG didatangkan khas untuk anda bagi mengatasi masalah Payudara KENDUR, TIDAK MEMBESAR, Mencerahkan payudara dan mengembalikan semula bentuk payudara. Perubahan hormon wanita yang tidak stabil juga mempengaruhi bentuk payudara. Namun, pengeluaran hormon adalah di luar kawalan.

Jadi, kami datangkan Sure Kencang khas untuk anda. Rasai Perubahannya dalam masa yang singkat. SURE KENCANG merupakan Serum Payudara terbaik dirumus khas dengan khasiat Herba Pueraria Mirifica terpilih. Ia dihasilkan hasil penyeledikan saintifik oleh pakar-pakar saintifik. Terbukti dengan SURE KENCANG kini anda boleh memiliki payudara idaman yang tegang, besar, mantap dan padat dengan cara yang mudah dan selamat, tanpa risiko dan kos yang tinggi.


selepas breastfeed terus kendur?? kecut? jatuh? kecil ?
boleh tegang balik... jom GUNA Sure Kencang sekarang!!!

Apa itu Serum?
Serum terdiri dari bahan berasaskan air yang mengandungi nutrien yang tinggi membantu merawat pelbagai masalah kulit seperti kulit kendur, kusam, tona tidak sekata dan sebagainya. Ia adalah agen yang bertindak membekalkan vitamin-vitamin serta mineral yang diperlukan oleh sel-sel kulit. Serum payudara adalah amat penting dan sesuai untuk semua jenis kulit, tanpa mengira faktor usia dan ianya harus menjadi amalan penjagaan kecantikan harian anda.

 Apa itu Serum Payudara ‘Sure Kencang’?
SURE KENCANG dirumus khas mengandungi pelbagai vitamin dan mineral Aqua yang membantu meningkatkan penyerapan dengan lebih cepat.
Glycerine berfungsi membantu mengekalkan kelembapan kulit.
Ekstrak Herba Pueraria Mirifica terpilih yang berkualiti tinggi membantu merawat masalah payudara dan dalaman kewanitaan.
Gam akasia membantu meningkatkan paras butyrate dalam serum darah.
Hydrolized Rhizobian Gum merupakan Agen anti-penuaan
Potassium Sorbate membantu menghalang perkembangan mikroorganisma
SK didatangkan dengan haruman Mawar asli membangkitkan lagi keghairahan dan keintiman hubungan suami isteri disamping melembutkan tisu kulit.

FUNGSI SURE KENCANG
Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara yang mengendur.
Memantapkan lagi bentuk menjadikan is lebih padat dan menstabilkan kedudukan payudara.
Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut.
Menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara.
Mencerahkan puting dan menghilagkan kedutan di sekitar payudara.
Mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya, payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.
Menegangkan, memantapkan dan membentuk payudara.
Mengekalkan keanjalan payudara agar kental, montok dan cantik.
Membesarkan payudara yang kecil.
Membentuk payudara lebih padat berisi.
Mengekalkan kedudukan payudara ke tempat asalnya.
Menghalus dan menegangkan kulit payudara.
Mencerahkan puting dan sekitar payudara.
Mengeluarkan puting yang tenggelam.
Melancarkan peredaran darah sekitar payudara.

KANDUNGAN SURE KENCANG
1. GLYCERINE -menarik oksigen dalam kulit untuk sentiasa kelihatan lembab.
2.PUERARIA MIRIFICA- memantapkan payudara dan mengentalkan punggung.
3.ACACIA SENEGAL GUM- Pribiotik untuk mengelakkan bakteria
4.HYDROLYZED RHIZOBIAN GUM- Agen ANTI PENUAAN.
5.POTASSIUM SORBATE - menghalang perkembangan mikroorganisma untuk kestabilan.
6.ROSE OIL- Mengganti tisu yang rosak & menjaga kulit

Tahukah anda???
 Herba Pueraria Mirifica juga dikenali sebagai “Kwao Krua” merupakan sejenis tumbuhan yang berasal dari Utara Thailand yang mengandungi Phytoestrogen membantu mengawal hormon, melancarkan peredaran darah dan merangsang perumbuhan sel tisu.
Mirifica merupakan agen anti-penuaan yang efektif.
Ianya juga membantu enyeimbangkan hormon estrogen bagi wanita yang membantu membentuk tubuh wanita.

Kesan serta merta melalui teknologi Nano yang cemerlang. Gunakan SURE KENCANG dan rasai kehebatannya. Dengan teknologi pemprosesan Nano zarah-zarah halus lebih mudah menyerap memberikan kesan serapan lebih pantas.
Pesanan: Sebelum menggunakan, tandakan kesan titik di belakang tulang selangka dan ukur dari titik ke puting.Ukur jarak sebelum dan selepas menggunakan Sure Kencang.
10 Keajaiban Sure Kencang
Memejal dan menegangkan payudara yang kendur
Mengangkat dan membentuk struktur payudara yang jatuh disebabkan faktor menyusukan anak dan lanjut usia
Membentuk semula lekuk tubuh pada pinggul dan payudara
Mengetatkan vagina agar kembali seperti anak dara
Mencerahkan kulit dan mengilangkan kedutan.
Menyeimbangkan saiz payudara wanita
Membesarkan payudara yang kecil
Melembutkan dan mencerahkan kulit
Mengeluarkan puting yang tenggelam
Melancarkan peredaran darah

FAQ
 1. Adakah Serum Payudara Sure Kencang ini selamat digunakan?
Ya, Serum Payudara Sure Kencang diperbuat 100% dari bahan semulajadi. Ramuan utama Ekstrak Herba Pueraria Mirifica yang berkualiti tinggi memberi khasiat untuk kecantikan dan kesihatan payudara anda.

2. Bagaimana cara pengguna Serum Sure Kencang?
Gunakan serum 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam. Untuk kesan yang maksimum, kami mencadangkan penggunaan bereterusan selama 2 bulan. Selepas mendapat payudara idaman, gunakan 2 kali sehari.

3. Berapa lama jangka masa perubahan?
Kesan terawal dalam masa 3 hari. Pembesaran maksimum dapat dilihat dalam masa 2 bulan dengan penggunaan secara konsisten.

4. Saya telah mendapat saiz payudara yang dikehendaki selepas hanya 2 minggu penggunaan dan tidak mahu ianya membesar lagi. Adakah saya perlu meneruskan penggunaan?
Teruskan penggunaan setiap dua hari untuk mengekalkan keremajaan payudara dan mengelakkan kendur.

5. Saya sudah pun gembira dengan saiz dan penampilan payudara. Apa yang boleh Serum Sure Kencang lakukan untuk saya?
Serum ini akan membantu mengekalkan bentuk dan ketegangan di samping menghalang pengenduran. Anda boleh gunakan serum agar kekal muda menawan.


CARA MENGUNAKAN SURE KENCANG

UNTUK PAYUDARA

UNTUK PINGGUL





TESTIMONI SURE KENCANG









SURE KENCANG

Sebotol 50ml 
No.KKM NOT140402741K

HARGA
 RM 73 SS / RM 79 SS

HARGA PROMOSI
 RM 70 SS / RM 75 SS
FREE POSTAGE

UNTUK YANG BERMINAT MEMBELI BOLEH HUBUNGI KAMI :
013-9157628/013-6247945 (SMS/WHATSAPP SAHAJA. NO CALL)
EMEL: airinalzehra@gmail.com
-------------------
TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU
KLIK DISINI
-------------------
0 comments
 

——•║♡ airinalzehra ♡║•—— Copyright 2014 AiranalZehra.My Designed by AirinalZehra Image by AirinalZehra