MENJUAL ORIGINAL PRODUK SAHAJA.
100% ORIGINAL.
PEMULANGAN WANG 2X GANDA JIKA TERBUKTI TIDAK ORIGINAL
www.airinalzehra.my

PROMOSI CLEARANCE STOCK
UNTUK SENARAI HARGA LELONG KLIK DISINI
STOK SANGAT TERHAD

PROMOSI YEAR END SALE
UNTUK SENARAI HARGA YEAR END SALE DISINI



Cara Minum Aura White Beauty Gluta Collagen 400000mg


Produk ni hadir dalam bentuk serbuk. Satu bekas ni boleh tahan 1- 2 bulan. Memang berbaloi dengan harganya. Free satu botol shaker

Cara Minum ialah 2x sehari sahaja pg dan mlm sblm tdur :

1. Bancuh 2 scoop serbuk + air masak dengan menggunakan shaker .Minum 1x sebelum breakfast atau sarapan pagi masa perut kosong.Tunggu 30 minit barulah brekpes.

2. Bancuh 2 scoop serbuk + air masak dengan menggunakan shaker .Minum 1x sebelum tidur . Penyerapan zat khasiat lebih sempurna pada waktu malam.

p/s- Untuk lebih sedap, campur dengan jus kegemaran anda.Sebab aurawhite ni perisa blueberi asli so tiada campur gula.Anda bolehla campur sesudu ribena ke, sunquick ke dan jus buah lain.


 Persoalan-persoalan  mengenai Aura White Beauty


a). 1 jar tu brapa gram?
- 500 gm dear

b). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!





PRICE RM150 sahaja
Termasuk postage
Saya merupakan stokis Aura White Beauty.
kepada sesiapa ingin menjadi mini stokis atau dealer boleh  hubungi saya:
P : 013-6247945
E: airinalzehra@gmail.com
-------------------
TERMA DAN SYARAT
SILA BACA TERLEBIH DAHULU
KLIK DISINI
SENARAI PROMOSI CLEARANCE STOK
KLIK DISINI
TRACKING NUMBER
KLIK DISINI
-------------------

2 comments on "Cara Minum Aura White Beauty Gluta Collagen 400000mg"

ayyu on 30 April 2013 at 13:25 said...

knapa sy pnya x than 1 blan,?,sy ambl pg dan mlan,2scoop,,,tpi than 2 mggu shja,,,

Anonymous said...

Salam sejahtera,
Saya baru pertama kali menggunakan produk aurawhite dan mengambilnya sebelum tidur. Selama ini sudah macam produk kollagen saya ambil sama ada mahal atau murah tetapi bila saya mengambil produk2 tersebut saya selalu mendapat alahan resdung yang sangat kuat serta semua sendi dan lutut saya terlalu sakit. Jadi saya teruskan mendapat rawatan Dr. Beliau mengatakan terdapat banyak asid urik di dalam kepala lutut dan di rantaian sendi2 di dalam anggota badan saya ini adalah kesan daripada pengambilan produk collagen berasaskan marin. Saya harap produk aurawhite sampai bila2 akan mengekalkan bahan asas akuatik ikan tilapia kerana sebenarnya produk berkualiti seperti ini yang memahami masaalah pengguna seperti kami yang mempunyai pelbagai masaalah alahan. Setelah saya minum produk ini saya tidak mengalami alahan resdung dan sakit sendi2 dan lutut lagi moga kualiti produk ini dipertahankan selamanya. Selamat maju jaya produk Aura White.

Post a Comment

 

——•║♡ airinalzehra ♡║•—— Copyright 2014 AirinalZehra.My Designed by AirinalZehra Image by AirinalZehra